Posts

Promosi Maajun Anggun Bistari FREE POSTAGE kembali lagi!

Image
Assalamualaikum MAB Lovers!

Alhamdulillah, HQ sekali lagi kembali mengadakan promosi besar-besaran serentak di seluruh negara termasuk Sabah/Sarawak.

Yang bestnya jika sebelum ini harga untuk 5 botol MAB ialah RM113 termasuk kos pos, tapi mulai hari ini 15 Julai 2017 - 30 Julai  2017 kami hanya bagi RM100 SAHAJA!

Kami namakannya PEK SEANGGUN SYAWAL


Jadi, inilah masanya untuk anda top up stok anda. 
Berminat?
Boleh hubungi Pn. Maria Ismail @Kak Yaa 019-9593058  atau boleh juga hubungi Agen/Dealer Team Rias Anggun Empire

Kenapa Maajun Anggun Bistari Menjadi Suplimen Tradisional Pilihan Ibu-Ibu Moden?

Image
Sana sini orang bercakap tentang MAB, Maajun Anggun Bistari. Apalah agaknya yang best sangat tu? Mesti puan-puan tertanya-tanya kan? Ini akak senaraikan kelebihan MAB, hanya dalam satu botol ********************************************************************
1. Sebagai Perancang Keluarga / Family Planning bagi yang ingin menjarakkan kehamilan.
2. Merawat segala masalah dalaman wanita seperti masalah keputihan, kegatalan dibahagian sulit yang teruk dan bau yang tidak menyenangkan.
3. Mengetatkan kembali bahagian kewanitaan bagi wanita selepas bersalin.
4. Menegangkan kembali otot payudara
5. Menghangatkan dan mengeratkan hubungan suami isteri.
6. Memanaskan badan terutama bagi wanita selepas bersalin.
7. Melancarkan kitaran haid setiap bulan.
8. Menyingkirkan darah-darah kotor dan toksin dalam badan semasa proses healing crisis.
9. Menyihatkan badan disamping menambah tenaga sepanjang hari
10. Mencantikkan kulit iaitu selepas pengeluaran toksin-toksin dan darah-darah kotor yang terda…

Kentut Vagina Mengganggu Hubungan Suami Isteri

Image
Assalamualaikum... Dah lama tak berkongsi info masalah wanita & penyelesaiannya di sini. Jadi, hari ini akak akan kongsikan info masalah yang dihidapi hampir 90% wanita yang baru bersalin.  Kebanyakan dari kita termasuk akak sendiri pun malu nak kupas isu ini, tapi memandangkan ramai sangat yang mesej/whatsapp bertanyakan penyelesaian kepada masalah ini takkan akak nak berdiam diri je kan? Sebenarnya akak dah ada testimoni dari pengguna Maajun Anggun Bistari yang mempunyai masalah kentut vagina. Alhamdulillah dengan pengambilan 3 botol sahaja, masalah tersebut sudah dapat diatasi. APA ITU KENTUT VAGINA? Kentut Vagina atau kentut faraj (Vaginal Flatulence) ini merupakan satu keadaan di mana alat kemaluan wanita atau faraj mengeluarkan udara dan menghasilkan bunyi seperti kentut. Kentut vagina ini selalunya berlaku akibat udara yang terperangkap di dalam faraj. Angin atau udara dalam faraj adalah udara dari sekeliling yang masuk ke dalam faraj. Keadaan ini biasanya berlaku semasa at…

Promosi FREE POSTAGE Maajun Anggun Bistari 2017

Image
Assalamualaikum MAB Lovers!

Hari ini dalam sejarah, HQ mengadakan promosi besar-besaran serentak di seluruh negara termasuk Sabah/Sarawak.

Yang bestnya jika sebelum ini harga untuk 5 botol MAB ialah RM112 termasuk kos pos, tapi mulai hari ini 15 Januari 2017 - 15 Februari 2017 kami hanya bagi RM100 SAHAJA!

Kami namakannya PEK SEANGGUN BIDADARI


Pek ini sangat sesuai untuk mereka yang baru nak mencuba Maajun Anggun Bistari atau nak restock untuk diri sendiri dan kawan-kawan juga.

TAHU TAK..  RAMAI WANITA TERKEJAR-KEJAR MAB NI..



Tahu x kenapa?

Ini sebab khasiatnya yang super duper,

🎀 Sebagai perancang keluarga bagi yang ingin menjarakkan kehamilan/family planning.

🎀 Merawat segala masalah dalaman wanita seperti masalah keputihan, kegatalan dibahagian sulit yang teruk dan bau yang tidak menyenangkan.

🎀 Mengetatkan kembali bahagian kewanitaan bagi wanita selepas bersalin.

🎀 Memontokkan dan memejalkan kembali otot payudara

🎀 Menghangatkan dan mengeratkan hubungan suami isteri.

🎀 Mema…

KENAPA MAAJUN ANGGUN BISTARI TAK BERKESAN??

Kesalahan kecil yang pengguna MAB kerap lakukan tapi tak nak mengaku.
📍KURANG INFO PRODUK
📍Buat belian dengan pengedar tidak bertauliah yang kurang info dan maklumat tentang produk yang dijual, ini selalu terjadi apabila beli dari rakan/saudara dan di kedai jamu.
📍KURANG MEMBERI PERHATIAN terhadap maklumat yang diberi oleh pengedar dan tidak bertanya lebih lanjut mengenai CARA MAKAN produk bila tidak faham.
📍MENDIAMKAN DIRI bila healing crisis berlaku ke atas diri.
📍KURANG SABAR apabila healing crisis berlaku dan terus anggap produk tidak sesuai dengan diri tanpa bertanya lebih lanjut dengan pengedar.
📍TIDAK IKUT PANTANG LARANG dan makan pada MASA TAK TETAP, kekadang TERLUPA tapi menganggap produk tidak berkesan bila kehamilan terjadi, penyakit tak hilang dan tiada perubahan kepada 'aset-aset' wanita.
📍MENCAMPURKAN pengambilan MAB dengan produk herba/jamu, akar kayu dan produk bercollagen lain.
📍Ibu menyusu KURANG MINUM air masak, KURANG ambil makanan
berkhasiat, tid…

Apa itu Maajun Anggun Bistari?

Image
INFO MAAJUN ANGGUN BISTARI
MAB adalah singkatan dari perkataan Maajun Anggun Bistari... Satu produk yang memberi jawapan kepada semua masalah yang berkaitan kewanitaan.


 Maklumat MAB.. Produk tradisional yang menggunakan herba,rempah-ratus dan madu sebagai bahan asas...Tujuan utama adalah sebagai 'Family Planning'(satu alternatif bg yang kurang selesa dengan kaedah moden)..Keberkesanannya adalah 100% jika diamalkan mengikut aturandan penuh disiplin.Boleh juga diambil oleh wanita yang berumur 18 thn keats sama ada yang sudah berkahwin atau belum.Warga emas juga boleh mengambilnya sebagai supplement untuk melancarkan peredaran darah,memberi tenaga,melawaskan pembuangan dan menghilangkan kebas-kebas..
Bagaimana MAB bertindak??? MAB bertindak merawat penyakit terlebih dahulu.Ini dinamakan tidakbalas awal...MAB akan memperbetulkan sistem dalam badan agar ia berfungsi dengan baik.Antara bahagian yang terlibat ialah bahagian peranakan/mencairkan lemak,mengurangkan kolesterol dan memb…

Syarat Asas Untuk Menjadi Agen/Dealer Maajun Anggun Bistari

Image
[BERITA GEMBIRA BUAT SEMUA PENGAMAL SETIA MAAJUN ANGGUN BISTARI]
Kami kini sedang mengalu-alukan penglibatan anda sebagai Dealer Maajun Anggun Bistari dan menjana pendapatan bersama kami.
☑ Dealer dari seluruh negara diperlukan ☑

SYARAT ASAS MENJADI AGEN/DEALER MAB
=====================================

☆ Makan sekurang-kurangnya 3 botol berterusan sbg pengalaman bersama MAB juga utk membantu permasalahan pelanggan.

☆ Minat dlm bisnes dan fokus dgn perubahan atau target syarikat.

☆ Menjual mengikut harga yg telah diselaraskan oleh ZPR.

☆ Ikhlas dlm menjalin urusan bisnes dgn ZPR.

☆ Zahirkan rasa saling percaya mempercayai dgn syarikat ZPR jg pelanggan2 MAB.

☆ Arif tentang info MAB seperti aturan mkn utk setiap wanita yg ingin makan MAB, membantu utk pelanggan baru mkn yg menghadapi tindak balas awal/healing crysis, harga jualan MAB seperti harga sbg Dealer dan lain2.

☆ Belian tunai - selepas bank in duit ke akaun maklumkan utk penghantaran.

☆ Di larang mendedahkan perbincangan bersama…